Skip to content

FAQ algemeen

FAQ algemeen – Klaarland Kloosterproducten

Naar welke landen versturen jullie bestellingen?
Wij leveren in België, Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.
Woont u in een ander Europees land en wilt u graag bij ons bestellen?
Neem dan contact met ons op via info@klaarlandkloosterproducten.be


Wat zijn de verzendkosten?
Wij berekenen vaste verzendkosten:
België: 6,50 euro
Nederland: 7,50 euro
Duitsland: 9,85 euro
Frankrijk: 13,50 euro
Luxemburg: 11,50 euro

Wat is de levertijd?
Normaal gezien leveren wij binnen maximaal 6 werkdagen na ontvangst van uw bestelling en betaling.
Is uw bestelling na 6 werkdagen nog niet geleverd ?

Neem dan contact met ons op via info@klaarlandkloosterproducten.be

Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Ja, wij hebben een eigen, bescheiden kloosterwinkel. Daarnaast zijn er diverse (abdij)winkels die onze producten verkopen. U vindt al onze verkooppunten op onze website.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat kan. Kies in dat geval voor ‘afhalen in de winkel’ tijdens het bestelproces. Uw bestelling staat 2 werkdagen na de besteldag klaar in onze kloosterwinkel.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
U ontvangt een bevestigingsmail zodra uw bestelling is geplaatst.
Hebt u 2 uur na uw bestelling nog geen bevestigingsmail ontvangen ? Kijk dan eens in uw spambox of neem contact met ons op via info@klaarlandkloosterproducten.be

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
Wij bieden verschillende betaalmethodes (waaronder Bancontact, Ideal en verschillende bankkaarten) aan via Mollie. Deze betalingen verlopen gegarandeerd veilig via een beveiligde verbinding.

Kan ik een bestelling terug sturen?
Binnen 14 dagen kunt u uw bestelling zonder opgaaf van reden naar ons terugsturen. Enkel onbeschadigde en ongebruikte artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en de factuur kunnen worden teruggenomen. De verzendkosten van de retourzending zijn voor uw rekening. Na ontvangst krijgt u het volledige aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. Zorg ervoor dat u de artikelen goed verpakt, zodat deze niet beschadigen. U kunt de retourzending versturen naar volgend adres:
Klaarland Kloosterproducten
Vosheuvelstraat 39
B 3950 Bocholt

Een product kunnen terugsturen valt onder het herroepingsrecht en is wettelijk bepaald. Hier leest u meer over in de algemene voorwaarden.

Ik heb mijn bestelling met schade ontvangen! Wat nu?
Wij verpakken onze zendingen stevig en zorgvuldig. Mocht het toch gebeuren dat u een pakket beschadigd krijgt aangeleverd, dan vragen wij u als volgt te handelen:

  1. Als de schade aan de buitenkant van de verpakking zichtbaar is: zeg dit aan de chauffeur die het pakket levert en teken voor ontvangst van het pakket met de vermelding ‘o.v.v. schade’.
  2. Maak alstublieft de volgende foto’s (deze dienen om de schade te claimen bij de transporteur).
    – 1 foto van de buitenverpakking met het verzendlabel zichtbaar
    – 1 foto van de binnenverpakking en het beschermingsmateriaal
    – 3 foto’s van de artikelen. Dit betekent 1 foto van alle artikelen samen en 2 detailfoto’s
  3. Neem contact met ons op via info@klaarlandkloosterproducten.be en stuur de foto’s mee.

Zodra wij uw schademelding+foto’s binnen hebben, maken wij een pakket voor u klaar met een vervanging voor de beschadigde goederen en zenden u dat kosteloos toe.